המרכז הרפואי וטרינרי ד"ר אברהם לבנון

האני מאמין שלנו

אנחנו מרפאים את הגוף ומתייחסים גם  לנפש וליחסים בין האנשים וחיות המחמד שלהם, אנחנו כאן כדי לעזור למהלך הריפוי של הגוף, אשר קורה גם באופן טבעי, להרבות ידע, לחפש פתרון, ללמד, וללמוד, להיעזר ברופאים מומחים, מרחוק או מקרוב, להתייעץ, לערב אחרים. לבדוק מה עוזר ומה לא, האם יש מקום לטיפול התנהגותי, להיעזר במאלפים, להיעזר ברפואה משלימה ודיקור סיני במחלות כרוניות שיש בהן כאב, להשתמש בתזונה רפואית בטיפול, לתמוך במשפחות בעת חולשה, להפחית כאב, לדאוג שתהיו בריאים, שתרגישו במיטבכם, שתהיו גאים במה שאתם עושים – משתתפים במעשה חסד, לוקחים חלק בחוויה של חיים, בריאות, מחלה, כאב וריפוי.

האם אתם מרגישים שחיית המחמד היא חלק מהמשפחה? האם אתם אוהבים אותה ומחויבים לאיכות חייה? המרכז הרפואי הווטרינרי ד"ר אברהם לבנון הוא הכתבת עבורכם.

אנו מחויבים  למניעת מחלות, בריאות ואיכות חיים טובה מגיל הינקות ועד הזקנה, תזונה נכונה, מניעת השמנה, טיפול בהפרעת התנהגות, שמירה על היגיינת הפה והחניכיים ואיכות חיים טובה בטיפול מתמשך במחלות כרוניות.

אנו מחויבים לאבחון מהיר וטיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר, לקשר רציף עם המטופלים, הדרכה והסברים ככל שיידרשו.

אנו מאמינים שהטיפול הרפואי בחיית מחמד הוא מעשה של אהבה, חסד, חמלה והתמסרות. אנו רואים עצמנו מחויבים לדאוג לאיכות חייהם ולבריאותם של הכלב שלך, החתול, השפן, האוגר, או התוכי שלך, זאת, תוך הענקת טיפול רפואי נאות וברמה המקצועיות הגבוהה ביותר.

אנו מדריכים את לקוחותינו בנושאים שונים הקשורים ברווחתם של חיות המחמד. בין היתר טיפול בגורים, אילוף, שמירה על היגיינת הפה והחניכיים ומניעת השמנה.

מידע נוסף:

במרכז הווטרינרי עובדים רופאים מומחים מתחומים שונים: אורתופדיה, נאורולוגיה, רפואת עיניים ומומחים להפרעות התנהגות, רפואה משלימה ודיקור סיני.

למרכז יש שיתופי פעולה מקצועיים עם מעבדות לפתולוגיה קלינית, מעבדות לאבחון מולקולרי ורופאים רדיולוגים וכן גם שיתוף פעולה עם מרכז החרום ומרכז  המומחים "בחוות דעת" בבית ברל.

להקלת כאב  במחלות כרוניות אנחנו נעזרים במומחים לרפואה אלטרנטיבית, דיקור סיני הומאופתיה.