שירותים וטרינריים בצפון

שירותים וטרינריים בצפון

 

אם עברתם לאחרונה לאזור הצפון או שאתם מתגוררים באזור מימים ימימה, יתכן שאתם חובבי חיות אדוקים. במידה וכך המצב ואתם מגדלים בביתכם חיית מחמד אחת לפחות, דרושים לכם שירותי חיסונים לכלבים בחיפה ואף באופן כללי- שירותים וטרינריים בצפון.

אם אתם מתגוררים סמוך לחיפה או בעיר עצמה, שירותים וטרינריים בחיפה יהיו נחוצים לכם בכמה וכמה מצבים.

למשל, וטרינר לכלבים בצפון, יסייע לכם אם הכנסתם הביתה לאחרונה גור צעיר. איך מטפלים, מתי להגיע לחיסונים, מהו האוכל המומלץ, ועוד- יש להתייעץ עם וטרינר לכלבים. כמובן, שירותים וטרינריים בצפון נחוצים גם אם יש לכם חתול, אוגר, ארנבת או כל חיית מחמד אחרת.

אוהבים בעלי חיים? ד"ר אברהם לבנון וצוות המרכז הרפואי הווטרינרי חיפה תמיד לשירותכם, הן בשגרה והן, חלילה, במקרה חירום.

 

שירותים וטרינריים בחיפה

ד"ר אברהם לבנון וכל אנשי הצוות, הווטרינריות והסייעות, כולם בעלי ניסיון ניכר. במקום ניתן לקבל שירותים וטרינריים בצפון בכל עניין, בכל תחום. לצד חיסונים שגרתיים, נערכים במקום גם טיפולים כירורגיים. שירותים וטרינריים בחיפה ניתנים על ידי אוהבי חיות מושבעים, עתירי ניסיון והתמחות במגוון מצבים רפואיים, שגרתיים ומיוחדים.

חיסון כלבת חיפה

סירוס כלבים או חיסון כלבת- חיפה

יש לכם שאלה בכל נושא, רוצים להתייעץ? מבררים על סירוס כלבים בחיפה? וטרינר לכלבים בצפון ייענה בסבלנות. וטרינר לכלבים המתמחה גם בטיפול בכלבים מבוגרים ובחיות מחמד שצריכים מענה למצבים כרוניים, כאבי פרקים, מחלות של דרכי העיכול, טיפולי שיניים ועוד. לשירותים וטרינרים בצפון מכל סוג, פנו לד"ר אברהם לבנון עתיר הניסיון.

מענה מבוסס ומסודר של איש מקצוע ירגיע אתכם בכל שאלה וחוסר ידע. בכך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מטפלים בצורה הטובה ביותר בבעלי החיים שלכם.

 

וטרינר לכלבים בצפון

לצד חיסונים שגרתיים, שירותים וטרינריים בצפון עשויים לכלול גם סירוס או עיקור. שירותים וטרינריים בחיפה נותנים מענה, אם חיית המחמד האהובה איבדה את התיאבון או סובלת ממכת חום והתייבשות.

וטרינר לכלבים בצפון ידאג שהכלב יהיה מחוסן מפני כלבת, וידע מה לעשות אם נראים סימני דם בצואה. וטרינר לכלבים יוכל להסביר לכם כל מה שצריך, לגבי תולעת הפארק, איך נזהרים, ומה עושים אם הכלב שלכם הותקף וננשך על ידי כלב אחר.

לכל טיפולי השגרה וטיפולי החירום, ד"ר אברהם לבנון ילווה אתכם ואת חיית המחמד שלכם, בכל מה שתצטרכו.

 

וטרינר לכלבים

מחפשים שירותים וטרינריים בצפון או שירותים וטרינריים בחיפה? סביר מאוד להניח שתרצו לקרוא המלצות. באתר של ד"ר אברהם לבנון, וטרינר לכלבים בצפון תמצאו מידע רב ותוכלו גם להתרשם מהמלצות של לקוחות רבים.

ד"ר לבנון הוא וטרינר לכלבים, חם, מנוסה, אחראי ורחב לב, עם צוות נבחר שמעניק שירותים וטרינריים בצפון לכלבים, לחתולים וחיות אחרות.

צרו קשר איתו בטלפון המרפאה: 04-8229561. במצבי חירום אל תהססו לפנות בטלפון: 052-4739482.

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest

נשמח לעמוד לרשותכם – צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן