בית חולים לחיות בחיפה – וטרינר בצפון

בית חולים לחיות בחיפה – וטרינר בצפון

בית חולים לחיות 24 שעות

רפואה מודרנית חשובה מאין כמוה. חשוב להבהיר כי הרפואה המודרנית, מציעה היום שירות מתקדם ומודרני, גם לבעלי החיים בכלל ולחיות המחמד בפרט. טיפול מקצועי זה, מאריך את חייהם, ומאפשר להם איכות חיים טובה הרבה יותר.

מגדלים חתול שאוהב להתפנק ולגרגר? אולי מחפשים וטרינר כלבים עבור הכלב הידידותי של המשפחה? כדי להעניק להם את הטוב ביותר, תוכלו להיעזר בטיפול מעולה שמעניק בית חולים וטרינרי חיפה. כאן אפשר להעניק טיפול שגרתי אך גם טיפול חירום, במסגרת שירותי וטרינר 24/7, צפון.

 

בית חולים וטרינרי, חיפה

המרכז הרפואי הווטרינרי חיפה הינו בית חולים וטרינרי, אך גם יותר מזה. זהו בית חם שאליו אפשר לפנות בכל שאלה או התייעצות הנחוצים לכם. לצד האפשרות להגיע אל בית חולים לחיות 24 שעות, ביום ובלילה, מגיעים לבית החולים כדי לחסן, לעקר, להעניק את מיטב הטיפולים השגרתיים, אך אלו שפחות נפוצים.

מרפאת כלבים 24 שעות, היא המקום שבו קיים מכשור רפואי מהמעלה הראשונה. מאחורי הציוד המשוכלל עומד כמובן צוות וטרינרי שאוהב בעלי חיים בלב ונפש, ומוסר נפשו למענם. בית חולים המחזיק זמינות של וטרינר 24 שעות בצפון, שאליו תמיד תוכלו להרגיש בנוח לפנות.

בית חולים לחיות בחיפה

בית חולים לכלבים

מי הקים ומנהל בית חולים לחיות המספק שירות 24 שעות?

ד"ר אברהם לבנון הינו הרוח החיה בבית החולים. לצידו צוות של ווטרינריות מנוסות וכן סייעות הבקיאות במלאכתן.

ד"ר אברהם לבנון, מנהל את המרפאה, שמתפקדת גם בתור וטרינר חירום חיפה מתרגם את אהבתו לחיות המחמד, גם מחוץ לכתלי בית חולים וטרינרי חיפה. אם גם אתם חושבים שבית חולים לכלבים חייב להיות מנוהל על ידי צוות מיוחד, אוהב אדם וחי, אתם מוזמנים להתרשם מאיש שהוא וטרינר כלבים ובעל אישיות מיוחדת.

כי אין זה עניין של מה בכך, לנהל בית חולים חירום לחיות בצורה כל כך טובה…

 

וטרינר כלבים

רוצים לדעת יותר על ד"ר אברהם לבנון, הצוות ועל בית חולים לחיות 24 שעות?

אתם מוזמנים לשוטט באתר המקוון של בית החולים הוטרינרי (שנקרא גם המרכז הרפואי הווטרינרי חיפה). זהו בית חולים לכלבים, לחתולים ולחיות מחמד נוספות.

תוכלו להתרשם באתר מה אומרים אוהבי החיות שכבר ביקרו אצלנו, ושמצאו במקום וטרינר כלבים כלבבם. אתם גם מוזמנים לפנות אל בית החולים 24 שעות, ולקבל טיפולים מכל הסוגים, במצבים שגרתיים כמו סירוס ותילוע, במצבי חירום, חיסונים, מזור לכאבים ועצה טובה לכל מצב.

צרו קשר עם המרפאה: 04-8229561, ובמצבי חירום: 052-4739482.

 

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest

נשמח לעמוד לרשותכם – צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן