איזה חיסונים צריך לעשות לכלב

ההחלטה לאמץ כלב היא בדרך כלל פשוטה למדי ואינה דורשת מאמץ, אך חשוב מאוד לזכור שלגדל כלב זה זאת לא תמיד מלאכה פשוטה, שדורשת זמן, כסף ואנרגיה, יש לדאוג לכלב לאוכל מתאים, להחליף לו את המים לפחות פעם ביום, לצאת איתו לטיולים בחוץ מספר פעמים ביום וכמובן לדאוג לבריאותו ע"י ביקורים קבועים אצל הווטרינר לצורך מעקב וטיפול. חלק משמעותי של הדאגה לבריאות הכלב היא כמובן, חיסונים לכלבים, אותם יש לבצע לפי הנחיות הווטרינר.

החלטתם לאמץ גור כלבים? מזל טוב! אנו ממליצים לפנות לווטרינר, על מנת לקבל הנחיות מדויקות לגבי אופן הגידול, חיסונים כלבים ומהם הצרכים המיוחדים שיש לגורי כלבים לעומת כלבים בוגרים.

למידע נוסף לחצו כאן

חיסונים לכלבים מתי? איזה חיסונים עושים לגור כלב?

• חיסון משושה – חיסון משולב המספק הגנה מפני 6 מחלות נפוצות ומדבקות של כלבים העלולות לסכן מאוד את חייהם. החיסון ניתן בפעם הראשונה בגילאי 6-8 שבועות ולאחר מכן יש לבצע אותו עוד פעמיים במרווח של שבועיים (מבצעים סדרה של 3 פעמים). בהמשך – יש לחסן את הכלב פעם בשנה בחיסון משושה. סדרת חיסונים זו עוזרת לגור הכלבים לפתח את המאגר החיסוני בגופו ומקנה לו הגנה בפני מחלות שלהלן:
  1. פרוו – מחלה ויראלית נפוצה וקטלנית הפוגעת בעיקר בגורי כלבים. פוגעת במערכת העיכול.
  2. כלבלבת – מחלה ויראלית קשה ביותר, פוגעת במערכת הנשימה ובמערכות נוספות.
  3. דלקת כבד נגיפית – מחלה ויראלית קטלנית ביותר ומדבקת, פוגעת בכבד. גורי כלבים רגישים במיוחד למחלה זו.
  4. לפטוספירוזיס (עכברת כלבים) – חיידק הפוגע בכבד.
  5. לפטוספירוזיס (עכברת כלבים) – זן שני של אותו חיידק הפוגע בכליות. הסכנה של מחלה זאת היא בעיקר העברתה לבני אדם השוהים יחד עם הכלב.
  6. פראאינפלואנזה – מחלה ויראלית המזכירה בתסמינים שלה את מחלת השפעת אצל בני אדם והיא פוגעת במערכת הנשימה של הכלב ועלולה לגרום לנזלת ושיעולים.
  • חיסון כלבת – זהו חיסון שהרשויות מחייבות לבצעו. החיסון נעשה לכלבים מגילאי שלושה חודשים ומעלה. הכלבת נחשבת למחלה קטלנית מאוד המועברת לבני אדם ומי שנדבק בה חשוף לסכנת מוות. בעת ביצוע החיסון בפעם הראשונה, מוחדר גם שבב אלקטרוני עם פרטי הכלב המאפשר את זיהויו במקרים שונים בהם הכלב הלך לאיבוד.
  • חיסון תולעת הפארק – זהו טיפול מומלץ כנגד תולעת קטלנית העלולה להוביל למות הכלב בייסורים. החיסון לתולעת הפארק מתבצע כל 3-4 חודשים.

איזה חיסונים צריך לעשות לכלב? האם יש טיפולים נוספים? איזה חיסונים כלב צריך?

בנוסף לחיסון המשושה ולחיסון כלבת אותו יש לבצע עפ"י חוק יש מספר חיסונים וטיפולים שחשוב מאוד לבצע על מנת להגן על כלבכם ואף עליכם מפני מחלות שונות.

• טיפול נגד תולעים – טיפול זה ניתן באמצעות זריקה או כדור, נהוג לבצע טיפול זה אחת לחצי שנה.
  • טיפול נגד פרעושים וקרציות – חשוב להגן על כלבכם מפני קרציות ופרעושים, מעבר לגירוד המציק שממנו סובל הכלב (פרעושים עוקצים גם בני אדם), בני אדם עלולים להיות למחלות העוברות דרך הקרציות. חשוב שהכלב יעבור טיפול תקופתי כנגד פרעושים וקרציות לפי הנחיות הווטרינר.

איזה חיסונים צריך לעשות לכלב

מחירון חיסונים לכלבים – כמה עולה חיסון לכלב?

לגדל כלב כרוך בעלויות מסוימות ויש לקחת זאת בחשבון כאשר מאמצים או קונים כלב. עלויות חיסונים לכלבים הן לא זולות והמחירים בשנה אחת עשויים להגיע למאות שקלים. ווטרינרים רבים מציעים מנוי שנתי הכולל את כל החיסונים מה שמקטין מאוד את מחיר חיסונים לכלבים.

חיסונים לכלב מחירים

על מנת לקבל ולדעת את עלות חיסונים לכלבים, אנו ממליצים לכם להתקשר אלינו ולשמוע חיסונים לכלבים מחירים, עלויות ופרטים נוספים.

חיסונים לכלבים בזול

כאמור, ניתן להוזיל חיסונים לכלב מחיר באמצעות רכישת מנוי שנתי בסיסי או מורחב.

האם חשוב לבצע את כל החיסונים?

חיסוני כלבים מחירים עלולים להרתיע בגלל מחירם, אך צריך לזכור שחיסונים אלו מגינים על כלבכם ועליכם מפני מחלות מסוכנות ביותר העלולות להוביל למוות.

חיסונים לכלבים מחיר ופרטים נוספים – צרו איתנו קשר

אם אתם מרגישים שחית המחמד שלכם היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלכם ומעוניינים להעניק לה חיסון לכלב מחיר שמתאים לכל כיס, המרכז הרפואי הווטרינרי ד"ר אברהם לבנון הוא הכתובת הנכונה בשבילכם. אם ברצונכם לשמוע עוד על חיסונים לכלבים עלויות ופרטים נוספים, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון:  04-8232705, 04-8232705, או צרו קשר כאן.