מספרת כלבים בחיפה

הקיץ הגיע! הימים נעשים ארוכים וחמים יותר, קשה להסתובב בחוץ בשעות היום, השמש קופחת ואנו רק מחפשים מפלט בצל או בחלל עם מיזוג אוויר. עכשיו תדמיינו לעצמכם שבנוסף לטמפרטורות הגבוהות בחוץ יש לכם גם פרווה שמחממת ומציקה, זה לא נשמע כמו תענוג גדול… מרבית בע"ח ובמיוחד כלבים סובלים מאוד ממזג האוויר החם בישראל ולא נהנים כלל להסתובב בחוץ בחודשי הקיץ החמים.

אז מה עושים? איך מקלים על הכלב בחודשי הקיץ?

התשובה היא פשוטה למדי… תספורת לכלב, שתעזור לו לעבור את החודשים החמים בצורה נעימה.

איך בוחרים מספרת כלבים בחיפה?

כאשר אתם מחפשים מספרת כלבים חשוב לשים לב למספר דברים אשר ינחו את בבחירה נכונה:

  • ניסיון – כדאי לפנות לספר כלבים מנוסה, לא כל הכלבים נהנים במיוחד מהתספורת וחשוב למצוא ספר או ספרית שיוכלו לספר את הכלב במקצועיות.
  • יחס אישי ונעים – חשוב מאוד שתהיה כימיה בינכם ובין הספר כלבים ועוד יותר בין הכלב או הכלבה שלכם לספר.
  • טיפולים נוספים – מעבר לחפיפת השיער והתספורת, הספר צריך לדעת גם לעשות טיפולים משלימים נוספים: ניקוי אוזניים, גזירת ציפורניים, טיפול נגד פרעושים וקרציות ועוד.
  • תספורת לפי גזע הכלב – כמו בתספורות אצל אנשים, גם אצל כלבים יש אופנות ותספורות המתאימות לזני כלבים מסוימים. ספר מקצועי ומנוסה מכיר את הטרנדים השונים ויידע להתאים לכלב שלכם את התספורת המתאימה לו ביותר.
  • תספורת במרפאת כלבים – לפעמים זה נוח להגיע עם הכלב לטיפול חיסון אצל הווטרינר ופשוט להמשיך לספר הכלבים. כך תוכלו לחסוך זמן רב ולהנות משני העולמות במקום אחד.
מספרת כלבים בחיפה נווה שאנן

מהן הסיבות שכדאי להביא את חיית המחמד שלכם לתספורת אלינו?

  • רוגע – כלב מסופר הוא כלב רגוע יותר, הוא אינו מתגרד וסובל מהפרווה הארוכה.
  • ניקיון – לאחר התספורת תגלו שביתכם נקי הרבה יותר ועם הרבה פחות שערות שצריך לאסוף. כמו כן, גם הבגדים שלכם לא יהיו יותר מלאים בשערות.
  • ליטופים – כלב נקי ומסופר הרבה יותר כיף ללטף אותו ולהתכרבל איתו – כלבים אוהבים ליטופים ומגע, יהיה לכם נעים יותר ללטף את כלבכם אחרי חפיפה ותספורת.
  • ריח – האם קורה שמגיעים אורחים לביתכם ומתלוננים על הריח של הכלב? ביקור במספרת כלבים יפתור את בעיית הריח הלא נעים.

מתי כדאי לספר את הכלב?

התקופה המומלצת לתספורת היא חודשי האביב, בתקופה זו יש עלייה במספר ההידבקויות בקרציות ופשפשים ולכן מומלץ להקדים תרופה למכה.

אם אתם מרגישים שחית המחמד שלכם היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלכם ומעוניינים להעניק לה את הטיפול המסור והטוב ביותר, המרכז הרפואי הווטרינרי ד"ר אברהם לבנון הוא הכתובת הנכונה בשבילכם. במרכז הווטרינרי שלנו עובדים רופאים מומחים מתחומים שונים: נאורולוגיה, רפואת עיניים, מומחים להפרעות התנהגות, אורתופדיה, רפואה משלימה ודיקור סיני. אם ברצונכם לשמוע עוד על מספרת כלבים בחיפה נווה שאנן, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 04-8232705, או צרו קשר כאן.

צור קשר