גור כלבים מקיא

גור כלבים מקיא

גור כלבים מקיא

לרוב נתחיל לדאוג כשההקאות חוזרות על עצמן וכשלא מדובר בהקאה חד פעמית.

אחד הגורמים לכך שגור כלבים מקיא יכול להיות הדבקה בווירוס הפרוו. זהו סימן מדאיג משום שווירוס הפרוו מסוכן לגורי הכלבים בגלל סכנת ההתייבשות הנגרמת מההקאות. במחלת הפרוו ההקאות אצל הגורים ילוו לרוב גם בשלשולים כי הפגיעה היא במעי.

מה יכול לגרום להקאות אצל גורי כלבים

אז אמרנו פרוו. זו הנורה הראשונה שצריכה להידלק אצלנו. הגורים עדיין לא מחוסנים וייתכן שרמת הנוגדנים שלהם בדם ירדה לאחר הלידה, והם נדבקו. כך שיש לשלול דבר ראשון את וירוס הפרוו. יש תסמינים נוספים ידועים, כאמור, למחלת הפרוו, בנוסף להקאה, כך שווטרינר יאבחן זאת ישר.

גור כלבים מקיא

בנוסף, זיהומים. זיהומים במערכת העיכול וטפילי מעיים עלולים לגרום להקאות אצל גורים. גם בליעה של חומרים רעילים, חסימת מעיים, בליעת חפץ זר, מכת חום ועוד גורמים שונים.

גורם נוסף עלול להיות שינוי המזון. יש מזונות אשר גרמים לרגישויות ובעקבותיהן להקאות. צריך לזכור שאצל גורים הכול מאוד רגיש ויש להתאים להם את המזון הנכון כדי שהעיכול יהיה במיטבו. לצורך זה כדאי להתייעץ עם וטרינר. יש לעקוב ולראות אם ההקאה מתרחשת אחרי האוכל או בלי קשר לאוכל כדי להבין האם ההקאה קשורה בסוג המזון.

 

איך יודעים למה גור הכלבים מקיא

קודם כל אפשר להסתכל ולראות מה הוא מקיא. אם יש עצם כלשהו סימן שזו סיבת ההקאה. אם הוא ממשיך ומקיא, גם לאחר 24 שעות, יש לקחת אותו לווטרינר. אבל אם ההקאה הייתה חד פעמית ואין סימנים מחשידים בהתנהגותו של הכלב, כנראה שזה לא משהו חמור.

פנו אלינו למרכז הרפואי הווטרינרי של ד"ר אריה לבנון לקבלת יעוץ, אבחון והדרכה. אם יש לכם שאלה, אם אתם מודאגים ולא בטוחים, אל תהססו. לפעמים ההתדרדרות עלולה להיות מהירה. יש לנו ניסיון עשיר של טיפול באלפי מקרים שהגיעו אלינו וזכו להחלמה ולבריאות טובה. חשוב לנו שחיית המחמד שלכם תקבל את הטיפול הטוב ביותר, המסור והמקצועי ושאתם תוכלו להנות ממנה בלב שקט ובכמה שפחות דאגות.

התקשרו אלינו לכל שאלה: 04-8232705.

אודות

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest

נשמח לעמוד לרשותכם – צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן