בית חולים וטרינרי

בית חולים וטרינרי

מרפאה וטרינרית בית חולים וטרינרי

בתי חולים וטרינרי ומרפאות וטרינריות מספקים מגוון שירותים רחב לבעלי חיים ובעליהם. הן רפואת חירום והן רפואה שגרתית, החל בניתוחים וכלה בחיסונים, אבחונים, בדיקות וכל הנדרש לטיפול בבעל החיים.

דברו איתנו

04-8232705phone
במיילpencil  

בית חולים וטרינרי

בבתי חולים וטרינריים יש לרוב מספר רופאים, חלקם עם התמחויות ספציפיות. בית חולים וטרינרי נועד בדרך כלל לטיפולים מורכבים הכוללים אבחונים שונים, ניתוחים ואשפוז. בנוסף לרופאים קיים גם צוות טכני לביצוע הדמיות.

בבתי חולים וטרינריים יש גם חדר טיפול נמרץ לרפואה דחופה ולמקרי חירום, כגון פגיעה בתאונות דרכים, הכשות נחש, פציעות למיניהן ועוד. במחלקות לטיפול נמרץ קיים ציוד חדשני המאפשר תהליכי אבחון וטיפול מתקדמים. בשעות שמחוץ לשעות העבודה עובדים כוננים, כך שבית החולים פועל 24/7.

לבית החולים מגיעים לרוב עקב מצב חירום הדורש את הציוד הקיים בו ואין במרפאות, או כאשר נדרשת חוות דעת שנייה., לרוב על ידי רופא מומחה.

בית חולים וטרינרי

מרפאה וטרינרית

מרפאות וטרינריות גם הן מספקות מגוון רחב של טיפולים ואבחונים בחיות. המרפאה נותנת מענה לכל בעיות הבריאות של חיית המחמד, ממניעה דרך חיסונים, הדרכה, בדיקות תקופתיות ועד אבחון, טיפול, ניתוח וכל מה שנדרש. במרפאות וטרינריות יש חדרי ניתוח משוכללים ומאובזרים. לעיתים מתעורר צורך בחוות דעת נוספת ואז בעל החיים מופנה לבית חולים וטרינרי או שמוזמן מומחה למרפאה.

אילו שירותים נוספים קיימים במרפאות וטרינריות? בדיקות רפואיות בהתאם לבעיה, הכוללות גם בדיקות מעבדה, סירוסים, עיקורים, הדמיות במכשירי רנטגן ואולטרה סאונד, טיפולים וניתוחים כירורגיים, טיפולי שיניים הכוללים ניקוי שיניים ועקירות וטיפולים מורכבים יותר של פה ולסת, במקרים של פגיעה חיצונית למשל, עקב תאונה. בנוסף, יש גם רפואת חירום.

ברוב המרפאות הוטרינריות יש גם מקום מיוחד לאשפוז לאחר ניתוח או לטיפול שדורש השגחה.

מרפאות וטרינריות גם שמות דגש רב על מניעה על-ידי  חיסונים ובדיקות תקופתיות. לרוב הטיפול והביקור במרפאה נעשה בשעות הקבלה, אולם יש מרפאות שגם מפרסמות טלפונים לחירום.

המטרה של המרפאות הוטרינריות וכן של בתי החלולים הוטרינריים היא לספק את שירותי הרפואה הטובים ביותר לבעלי החיים היקרים לנו כל כך.

המרכז הרפואי וטרינרי של ד"ר אריה לבנון הינו מרכז מומחים אליו מופנים מטופלים לחוות דעת שנייה ולטיפול בנמחלות כרוניות. במרכז פועלים רופאים וטרינריים בעלי התמחויות ספציפיות כגון אורתופדיה, רפואת עיניים, נוירולוגיה והפרעות התנהגות.

במרכז הרפואי אנו דוגלים ברפואה מהירה ולשם כך אנו מקיימים שיתופי פעולה מקצועיים  עם מעבדות לפתולוגיה קלינית ולאבחון מולקולרי. תוצאות בדיקות דם, הדמיות לאבחון ואף אבחונים מהירים של גידולים שפירים וסרטניים, כל אלו מתקבלים בתוך כשעה.

הטיפול הרפואי שאו נותנים הוא ברמה הגבוהה ביותר ואנו עומדים בקשר רציף עם המטופלים, מסבירים ומדריכים נותנים כל מענה שנדרש.

צרו איתנו קשר:  04-8232705.

אודות

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest

נשמח לעמוד לרשותכם – צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן