דלקת בלבלב חתולים

דלקת בלבלב חתולים

דלקת בלבלב חתולים

דלקת בלבלב הינה מחלה נפוצה ביותראשר מופיעה אצל חתולים. דלקת בלבלב הינה תגובה דלקתית, אשר עלולה להוביל לפגיעה קשה בתפקוד הלבלב. אבחון המחלה לא תמיד פשוט, ולכן יש להיות ערניים למצב הבריאותי של החתול שלכם. טיפול מהיר ויעיל בדלקת זו מציל חיים ועל כן יש להיות מודעים מבעוד מועד על דלקת זו, על ההשלכות שלה ועל הטיפולים בה. במאמר זה, תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי בכל הנוגע לדלקת בלבלב אצל חתולים.

אבחון דלקת בלבלב אצל חתולים

ישנם סימנים שונים אשר עשויים להצביע על דלקת בלבלב אצל חתולים. חלק מהתסמינים כוללים עייפות, ירידה בתאבון, חום ושלשולים. הסימנים משתנים מחתול לחתול ואינם רלוונטיים בעבור דלקת בלבלב בלבד. לכן, האבחון המקצועי והנכון לדלקת זו מתבצעבאמצעות הצלבה של התסמינים אל מול בדיקות רפואיות במעבדה. הבדיקות רבות וביניהן נמנות הבדיקות הבאות- בדיקות דם, אולטרסאונד, צילומי רנטגן וביופסיית לבלב שמבוצעת בהרדמה מלאה.

דלקת בלבלב חתולים

טיפול בדלקת בלבלב

לאחר שהחתול מאובחן בדלקת בלבלב, יש לטפל בו באמצעות טיפול תומך ורחב. הטיפול משתנה ממקרה למקרה בהתאם למצבו הרפואי של בעל החיים. ראשית, יש להסיר את הגורם הראשוני שגרם לדלקת כאשר הוא ידוע. לאחר מכן מתבצע אשפוז אשר כולל עירוי בווריד, תרופות שמיועדות למערכת העיכול, משככי כאבים ואנטיביוטיקה. לאחר מכן, מתבצע מעקב ביתי אשר נועד לוודא את יעילותו של הטיפול, ושמירה על מצבו הרפואי של חיית המחמד.

 

זקוקים לטיפול רפואי בעבור החתול שלכם?

הגעתם למקום הנכון-במידה ואתם מעוניינים באבחון וטיפול בעבור חיית המחמד שלכם, אצלנו במרכז הרפואי הווטרינרי ד"ר אברהם לבנון, אנו מתחייבים לטפל בחיות המחמד שלכם ברמה גבוהה ביותר, ולספק לכם שירות מהיר ומקצועי. כמו כן, אנו מעניקים לכם הדרכה והכוונה לאחר כל טיפול, וזאת בכדי לשמור על בריאות ואיכות חייו של חיית המחמד שלכם. אנו מזמינים אתכם עוד היום להתרשם באתר שלנו ולצבור מידע נוסף על הטיפול שרלוונטי בעבור חיית המחמד שלכם. כמו כן, אנו זמינים לסייע בכל שאלה במסירות רבה.

אודות

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest

נשמח לעמוד לרשותכם – צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן