טיפולי שיניים לכלבים

טיפולי שיניים לכלבים

ניקוי שיניים לכלב בוגר

הצטברות אבנית הינה בעיה נפוצה ביותר אצל כלבים. אבנית בשיניים מהווה מטרד בעבור בעלי החיים ועלולה לגרום להשלכות קשות. פתרון לבעיה זו הינה – ניקוי שיניים לכלבים. תהליך זה מתבצע באמצעות שפשוף השיניים בצד החיצוני שלהם. התהליך מתבצע בקלות וזאת משום שאין צורך בפתיחת הפה בכוח לכלב. ניקוי שיניים לכלבכם חשוב מאוד בעבורו, ובעבור איכות חייו. במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי, בטרם תבצעו טיפול שיניים לכלב שלכם.

עיתוי ניקוי שיניים בעבור כלבים

לרוב, הזמן המומלץ לבצע ניקוי שיניים לכלב בוגר הינו כל שנה. הטיפול מתבצע בעיקר בגלל שכלבים לא יכולים לצחצח שיניים, וכתוצאה מכך האוכל שהם צורכים נתקע בשיניים. האוכל שנתקע עלול לגרום לריח לא טוב מהפה, דלקות בחניכיים ואף במצבים חמורים – ריקבון ונשירה של השיניים. כמו כן, תדירות הטיפול תלויה בגורמים נוספים כמו גיל הכלב. ככל שהכלב בוגר יותר, כך עולה הצורך לבצע טיפול בתדירות גבוהה יותר מבדרך כלל.

טיפולי שיניים לכלבים

ניקוי שיניים יסודי אצל וטרינר

הניקוי מתבצע כמו טיפול אצל שיננית בעבור בני אדם, כאשר הווטרינר משתמש במכשירים ייחודיים לניקוי אבנית מהשיניים. אפשר לבצע את הניקוי בטשטוש קל, אך יש לשים לב כי תהליך זה אינו ממצה את שלמות הטיפול. לכן, לרוב הטיפולים נעשים בהרדמה מלאה. בנוסף, יתבצע שימוש בצינור אשר מוחדר לקנה הנשימה של הכלב. זה נועד בכדי למנוע סיבוכים כגון שאיפה לריאות. בנוסף, לכל אורך התהליך ישנה בקרה על הנשימה והדופק של הכלב.

שמירה על הניקיון ותחזוקו לאורך זמן

הצטברות אבנית על השיניים מתבצעת אצל כל כלב, ולכן ישנה חשיבות בשמירה על ניקיון השיניים אצל כלביכם. לפיכך, ישנן פעולות שאפשר לעשות בבית לאחר הטיפול בכדי לשמר את יעילות הטיפול שבוצע. למשל, ניתן לעודד לעיסה אשר מסייעת למנוע הצטברות אבנית בשיניים. ניתן להשתמש במזון יבש, אשר מאלץ את בעל החיים לבצע לעיסות רבות יותר בזמן האכילה. כמו כן, ניתן להעניק להם צעצועי לעיסה, או חטיפים מיוחדים אשר עשויים אף הם לסייע.

אם אתם מעוניינים בטיפול שיניים מקצועי בעבור חיית המחמד שלכם, הגעתם למקום הנכון! אנו מעוניינים להעניק לחיות המחמד שלכם טיפול מסור, אוהב, ומקצועי. אצלנו במרכז הרפואי הווטרינרי ד"ר אברהם לבנון, תוכלו לקבל מגוון מובחר של טיפולים לחיות המחמד שלכם. אנו מתחייבים לטפל בחיות המחמד שלכם ברמה גבוהה ומקצועית ביותר, ולספק לכם שירות מהיר ואפקטיבי. כמו כן, אנו מעניקים לכם הדרכה לאחר הטיפולים בכדי לשמור על רמת חיים גבוהה וממושכת בעבור חיות המחמד שלכם. אנו מזמינים אתכם עוד היום להתרשם באתר שלנו ולצבור מידע נוסף על הטיפול שרלוונטי בעבור חיית המחמד שלכם. כמו כן, אנו זמינים לסייע בכל שאלה שמתעוררת לכם.

אודות

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest

נשמח לעמוד לרשותכם – צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן