חיסון מרובע לחתול

חיסון מרובע לחתול

עבור מרבית האנשים, חוויית החתולים בחייהם מתמצית בחתולי הרחוב בהם הם נתקלים… ברחוב. אבל עבורכם חתול הוא הרבה יותר מכך ובצדק. חתול הוא בעל חיים מסתורי, שיודע להעניק לנו גם חום ואהבה וגם ללמד אותנו כמה דברים על אישיות אסרטיבית. יחד עם זאת, כדי להבטיח שהחתול שלכם ייהנה לא רק מאורח חיים מהנה ומפנק בביתכם אלא גם מאורך חיים ראוי, ללא מחלות וללא סבל, חשוב מאוד להעניק לו את הטיפול הרפואי הנדרש, שמתחיל במה שנקרא חיסון מרובע לחתול.

למידע נוסף לחצו כאן

 

מה זה חיסון מרובע לחתולים?

ובכן, המדובר בחיסון הניתן לגורי חתולים באמצעות שתי זריקות חיסון עוקבות. את החיסון הראשון יש לתת בגיל 8 שבועות ואת השני כעבור כ-3 שבועות. שתי זריקות אלה אמורות להעניק לחתול את ההגנה הנדרשת ולייצר אצלו את הזיכרון החיסוני נגד המחלות שמפניהן מגן החיסון. יחד עם זאת, בכדי להבטיח הגנה מרבית לכל אורך חיי החתול שלכם, חשוב שתביאו אותו בכל שנה לקבלת זריקת עידוד (בוסטר) נוספת של החיסון המרובע. ולמה הוא נקרא חיסון מרובע לחתול? מכיוון שהוא מגן מפני 4 מחלות נגיפיות וזיהומיות שיכולות להיות לכל הפחות כרוכות בסבל רב לחתול ולכל היותר להיות גם קטלניות. ואלו הן המחלות מפניהן מגיע חיסון מרובע לחתולים:

  • מחלת החתלתלת
  • רינוטרכאיטיס
  • וירוס הקליצי
  • כלמידיה

 

חיסון מרובע לחתול

ומה לגבי המחיר?

בכל מה שקשור לחשיבות של חיסון מרובע לחתול מחיר החיסון הוא סביב ה 190 ₪. המדובר בחיסון זול למדי, שבהחלט ניתן לממן אותו אחת לשנה בכל בית שמרשה לעצמו לגדל חיית מחמד. יחד עם זאת, מאחר ואכן מדובר בהוצאה שנתית ומכיוון שאתם רוצים להעניק לחתול שלכם את הטיפול הרפואי המיטבי, בהחלט מומלץ לבחון גם את סוגיית המחיר אצל הווטרינרים שיכולים להיות רלוונטיים מבחינתכם בהתאם למיקום שלהם וכמובן בהתאם לרמה המקצועית, האמפתיה והמסירות שלהם, עליהם בשום פנים ואופן אינכם רוצים לוותר גם לא לטובת חיסכון של כמה שקלים בשנה. הביקור במרפאה כולל , מלבד החיסון, גם בדיקה רפואית של החתול, אבחון של מחלות מולדות, מעקב אחרי מחלות כרוניות, מעקב ומניעה של בעיות התנהגות, בדיקת שיניים וחניכיים והדרכה או מתן תכשירים נגד פרעושים וקרציות.

המרכזי הרפואי הוטרינרי חיפה בהנהלת ד"ר אברהם לבנון מציע את כל סוגי הטיפולים הרפואיים שצריך החתול שלכם בכדי ליהנות מחיים נוחים, נעימים, איכותיים ובריאים. אצלנו במרפאה תוכלו לפגוש צוות של וטרינרים מקצועיים, מסורים ואמפתיים, שפרט למתן חיסון מרובע לחתול, ידעו לטפל בכל מחלה, פציעה או קושי בריאותי שחווה החתול שלכם. להזמנת תור ולפרטים נוספים צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 048229561

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest

נשמח לעמוד לרשותכם – צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן