חיסון משושה לכלב בוגר

חיסון משושה לכלב בוגר

 

זריקת משושה לכלב בוגר ולגור

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, גם האדם הוא חברו של הכלב.

ביקור במרפאה מיועד כדי לבדוק את הגור או הכלב הבוגר, לאבחן מחלות מולדות, לייעץ על בעיות התנהגותיות, אילוף, לבדוק את השיניים והחניכיים ,לבדוק מחלות תורשתיות ולצורך מעקב אחרי מחלות כרוניות.

ללא הבית החם וללא הטיפול הרפואי, להם זוכים הכלבים שלנו, הייתה תוחלת החיים שלהם מתקצרת לפחות בחצי. ואכן, כחברים טובים לכלב שלכם, תרצו לעשות למענו את כל מה שצריך, כדי שיוכל ליהנות מחיים נעימים ובריאים.

אחד הדברים החשובים שעליכם להעניק לכלב שלכם כבר מהיותו גור, ולפחות בהיבט הרפואי, הוא חיסון משושה.

למידע נוסף לחצו כאן
 

חיסון משושה מה זה?

חיסון משושה לכלב, הוא חיסון שמיועד להגן על הכלב מפני 6 מחלות נגיפיות וזיהומיות קשות, שכלבים בטבע יכולים בקלות להידבק בהן, לאור אורח החיים הרחרחני והפעלתן שלהם.

חיסון משושה לכלבים ניתן בחלון הזמן שבין גיל 8 שבועות ועד 15 שבועות. במהלך 8 השבועות הראשונים מקבל הגור את הנוגדנים דרך חלב האם שהוא יונק. החל מגיל 8 אחראי הכלב לייצר את הנוגדנים שלו בעצמו, ואז נפגעת רמת ההגנה הטבעית שלו למחלות אלו.

זה בדיוק הזמן מבחינתכם להתחיל לברר כמה עולה חיסון משושה. בכל מה שקשור לנושא של חיסון משושה- מחיר החיסון כולל הביקור, הוא בעלות של 190 ₪ לערך. אבל מה שחשוב יותר, הוא להבין את חשיבות החיסון, ואת ההכרח להעניק אותו לכלב בזמן, ועל פי המלצות הווטרינר.

 

מהן שש המחלות שמפניהן מגן החיסון?

חיסון משושה לגורים, הוא חיסון שניתן בשלוש זריקות עוקבות במרווח של שלושה עד ארבעה שבועות בין זריקת משושה לכלב אחת למשניה. החזרה על החיסון שלוש פעמים עוקבות נועדה להגביר את רמת הנוגדנים בדם, עד לרמה שתעניק לכלב הגנה מלאה, ותייצר אצלו גם זיכרון חיסוני לעתיד.

שש המחלות מפניהן מגן החיסון, הן מחלות נגיפיות וזיהומיות ואלו הן:

  • פרוו
  • כלבלבת
  • דלקת כבד נגיפית
  • עכברת סוג I
  • עכברת סוג II
  • פאראינפלואנזה

חלק מן המחלות הללו נחשבות לקטלניות, וחלקן גם יכולות להדביק בני אדם. בכל מקרה מדובר במחלות קשות, מהן חיסון משושה מגן, ומכאן גם החשיבות להעניק אותו לכלב בזמן.

חיסון משושה לכלב בוגר

כל כמה זמן צריך לתת את החיסון?

חיסון משושה כלבים הוא חיסון שיש להעניק לכלב בהיותו גור, אך חשוב להמשיך ולהעניק לו זריקה שנתית בקביעות. החזרה על החיסון, נועדה להבטיח רמה נאותה של נוגדנים בדמו של הכלב, על מנת להבטיח הגנה מלאה, מפני המחלות הקשות שפורטו לעיל.

 

הנחיות לפני חיסון לכלב

לפני חיסון הכלב, חשוב לעקוב אחר ההוראות המפורטות הבאות, כדי להבטיח שהתהליך יהיה בטוח ויעיל:

  1. בדיקת בריאות: לפני החיסון, ודאו שהכלב במצב בריאותי תקין. אם כלבכם מראה סימני מחלה, דחו את החיסון והתייעצו עם וטרינר.
  2. תילוע: ודאו שהכלב שלכם טופל לאחרונה בתילוע, מכיוון שטפילים יכולים להשפיע על יעילות החיסון. התייעצו עם הווטרינר לגבי לוח הזמנים המתאים לתילוע.
  3. הדברת טפילים: בדקו אם הכלב שלכם נקי מטפילים חיצוניים כמו פרעושים וקרציות. החיסון עשוי להידחות אם לכלב יש עומס טפילים כבד.
  4. היסטוריית חיסונים קודמים: ספקו לווטרינר את רישומי החיסונים הקודמים של הכלב. זה עוזר לקבוע את לוח החיסונים המתאים, ולמנוע זריקות מיותרות.
  5. תזונה: ודאו שהכלב ניזון היטב ושתה מספיק לפני החיסון. תזונה נכונה מאפשרת לגוף להתמודד בצורה הטובה ביותר עם החיסון.
  6. הפחתת מתח: צמצמו למינימום מתח עבור הכלב שלכם לפני תור החיסון. שמרו על הסביבה רגועה ונינוחה, כדי להפחית חרדה.
  7. התנהגות: אם הכלב שלכם נוטה לחרדות או תוקפניות במשרד הווטרינר, יידעו את הצוות לפני כן. הם יכולים לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי להבטיח תהליך חיסון חלק.
  8. היסטוריה רפואית: יש ליידע את הווטרינר על כל תגובות שליליות קודמות לחיסונים או תרופות. מידע זה מסייע בבחירת החיסון המתאים, ובמעקב אחר תופעות לוואי אפשריות.
  9. תזמנו טיפול מעקב: שוחחו על תופעות לוואי אפשריות עם הווטרינר, על מנת להבין את הסימנים שיש לשים לב אליהם לאחר החיסון. ערכו תכנית לטיפול לאחר החיסון ומעקב במידת הצורך.

על ידי ביצוע הנחיות אלו לפני חיסון כלבכם, תוכלו להבטיח שתהליך החיסון יתבצע בצורה חלקה ובטוחה, תוך קידום בריאותה ורווחתה של חיית המחמד האהובה שלכם.

 

כמה עולה חיסון משושה?

זה בדיוק הזמן בו מתחילות לצוף שאלות על מחיר חיסון משושה, כמה עולה חיסון משושה לגור ומהי עלות חיסון משושה לכלב? ובכן, אחרי שהסברנו את חשיבותו של חיסון משושה לכלב מחיר הוא לא עניין שצריך להעיק או להוות שיקול. במקרה של חיסון משושה לכלבים מחיר החיסון לא אמור לעבור את 200 השקלים בבתי חולים וטרינריים, ואולי מעט יותר אצל וטרינרים פרטיים.

מחיר חיסון משושה לכלב יכול להשתנות מווטרינר לווטרינר, בדרך כלל בהתאם לרמת המחירים הנהוגה אצל כל וטרינר. יחד עם זאת, מחיר חיסון משושה לכלבים לא יכול להוות שיקול בכורח לבצע אותו. משושה חיסון הוא חיסון סופר חשוב שכל כלב מבוית חייב לקבל ללא שום קשר לעלות החיסון.

יחד עם זאת, אם אתם בעלים אחראים, ומעוניינים לחסן את הכלב שלכם על בסיס שנתי באותו חיסון משושה לגורים, מחיר הוא בהחלט נושא שיכול להטריד. לכן כדאי למצוא וטרינר שגם יודע להסביר את כל השיקולים, ולעמוד על חשיבותו לאורח חייו התקין של הכלב.

 

המרכז הרפואי הוטרינרי בחיפה- לשירותכם תמיד

במרכז הרפואי הוטרינרי חיפה בניהולו של ד"ר אברהם לבנון, תוכלו להעניק לכלב שלכם את כל הטיפולים הרפואיים להם הוא זקוק, על מנת ליהנות מחיים בריאים, פעלתניים ונעימים. בכלל זה, אצל ד"ר אברהם לבנון תוכלו להיעזר בשירותי חיסון משושה לכלב בוגר או גור, ליהנות ממחירים אטרקטיביים שיאפשרו לכם לבצע את החיסון בכל שנה, מבלי לחשוב על הכסף.

אצלנו תהיו בטוחים שהכלב שלכם מקבל את הטיפול הטוב ביותר, מידי צוות של וטרינרים מסורים, מקצועיים וסופר אכפתיים. רוצים להזמין תור לקבלת חיסון משושה? התקשרו עוד היום 04-8229561 ונשמח לענות על כל שאלותיכם בנושא.

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest

נשמח לעמוד לרשותכם – צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן