רשימת וטרינרים בחיפה

רשימת וטרינרים בחיפה

וטרינר מומלץ בחיפה

סביר להניח שכאשר אחד מבני משפחתכם חולה, אתם תדאגו לו לטיפול הרפואי הטוב יותר, גם כאשר אתם מעוניינים להעניק לחיית המחמד של את הטיפול הרפואי הטוב ביותר סביר להניח שתרצו לפנות לווטרינר המקצועי והמסור ביותר באזור מגוריכם.

למידע נוסף לחצו כאן
בעשורים האחרונים חלה עלייה דרסטית במספר האנשים המגדלים בביתם או בחצר חיית מחמד, גם מגוון החיות השתנה מאוד, אם בעבר החיות הכמעט יחידות שגודלו כחיות מחמד היו כלבים וחתולים, הרי כיום מבחר החיות השתנה מאוד (כיום מגדלים בבתים ציפורים, דגי מים מתוקים ומלוחים, זוחלים ודו חיים, חמוסים, ארנבונים, גרבילים, קיפודים ועוד).

מספר מחקרים הראו שיש השפעה חיובית של טיפוח חיות מחמד על בריאות בעליהם, לדוגמא, באחד המחקרים חולקו חיות מחמד לאנשים קשישים, תוצאות המחקר הראו שאנשים אשר אימצו חיות מחמד נזקקו פחות לביקורים אצל רופא המשפחה.

מרכז וטרינרי חיפה – מה חשוב לדעת כאשר אתם פונים לווטרינר?

כאשר פונים למרכז וטרינרי חשוב קודם כל שתהיה לכם כימיה עם הווטרינר שמטפל בחיית המחמד שלכם. חשוב לשים לב שהווטרינר מגלה אמפתיה לבע"ח ויוצר איתו קשר טוב. מעבר לחיבה לבע"ח חשוב מאוד שלווטרינר המטפל בחיית המחמד יהיה ניסיון רב, לעתים ניתן לחסוך זמן יקר וסבל של בעל החיים במידה והבעיה ממנה סובלת החיה מאובחנת באופן מיידי ומטופלת בצורה מהירה ומדויקת. מעבר לכך כאשר אתם מחפשים וטרינרים מומלצים בחיפה חשוב לשים לב שיש במרפאה מגוון רחב של רופאים המטפלים בקשת רחבה של בעיות (אורתופדיה, עיניים, נאורולוגיה ועוד)

רשימת וטרינרים בחיפה

רשימת וטרינרים בחיפה

סביר להניח שאם אתם גרים בעיר חיפה או באזור העיר חיפה, ואתם בעלים של חיית מחמד, תרצו למצוא וטרינר מומלץ בחיפה, אשר יוכל להעניק לה את הטיפול במסור והמקצועי ביותר. מכיוון שחיפה היא גדולה ויש בה אוהבי חיות רבים יש הרבה וטרינרים בחיפה, בכדי לבחור וטרינר, אנו ממליצים לקרוא היטב מהם קשת השירותים שאותם הוא  מציע ולאחר מכן לגשת פיזית למרפאה ולערוך שיחה עם צוות המרפאה ולהתרשם מאופי המקום.

האם המרפאה פתוחה 24/7?

אחד הדברים החשובים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת וטרינר היא הזמינות שלו במהלך היום (ככל שזמן הפעילות ארוך יותר, כך יהיה לכם יותר נוח לקבוע תור בשעות הנוחות לכם), כמו כן חשוב שלמרפאה יש גם טלפון חירום אליו תוכלו להתקשר במקרים דחופים בשעות בהן המרפאה סגורה.

אם אתם מרגישים שחית המחמד שלכם היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלכם ומעוניינים להעניק לה את הטיפול המסור והטוב ביותר, המרכז הרפואי הווטרינרי ד"ר אברהם לבנון הוא הכתובת הנכונה בשבילכם. במרכז הווטרינרי שלנו עובדים רופאים מומחים מתחומים שונים: נאורולוגיה, רפואת עיניים, מומחים להפרעות התנהגות, אורתופדיה, רפואה משלימה ודיקור סיני. אם ברצונכם לשמוע עוד על מרכז וטרינרי חיפה, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון:  04-8232705, 04-8232705, או צרו קשר כאן.

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest

נשמח לעמוד לרשותכם – צרו קשר ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן